
نام برند شما
تعداد شعب :
43
میزان سرمایه گذاری :
690 میلیون تومان
پروفایل برند شما
اطلاعات فرانچایز
کافه 86 با ارائه محصولات تازه و جدید و در عین حال سنتی با تجربه مشتری استثنایی و هویت برند قوی، مسیر خود را در صنعت رستوران داری پیشگام است. محصولات بی نظیر ما را در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.محصولات با کیفیت بالاتر، خدمات با کیفیت بالاتر محصولات ممتاز با پراید: کافه 86 تنها از بهترین و تازه ترین محصولات برای تهیه شیرینی ها و نوشیدنی های بی نظیر ما استفاده می کند. منوی برنده جایزه ما برای همه چیزهایی دارد، و ما به این افتخار می کنیم که می توانیم طعم های فیلیپینی را در محصولاتی که ارائه می کنیم برجسته کنیم. کارکرد ساده: مدل کافه 86 از نظر عملیاتی برای این صنعت ساده است و با تعداد بسیار کمی از کارکنان و حجم کاری معقول برای اپراتور مالک به راحتی اجرا می شود، زیرا فرنچایز دهنده تمام محصولات پخته شده را از یک کمیسیون مرکزی تهیه می کند. تکنیکهای اثباتشده ما و چاپهای انعطافپذیر پا باعث میشود که این کسبوکار به راحتی انجام شود. رکورد موفقیت: از زمان افتتاح درهای ما در سال 2014، کافه 86 به ده مکان عملیاتی قوی با سابقه موفقیت افزایش یافته است. ما به خود می بالیم که پیشتاز دسرها و شیرینی های غیرمرکزی هستیم و تا زمانی که این خوراکی های شیرین در سطح ملی و بین المللی قابل لذت بردن نباشند، دست از کار نمی کشیم. کسب و کار سودآور: کافه 86 دارای ROI بالقوه بسیار چشمگیری برای صاحب امتیاز است. با هزینه راه اندازی و تجهیزات کم برای کسب و کاری از این نوع، و قابل استفاده در طیف گسترده ای از بازارها، این مفهوم از نظر مالی مناسب است. موفقیت شما موفقیت ماستما دانش، تجربه و تجهیزات لازم برای تبدیل هر کافه 86 به یک تجارت سودآور را همراه با بررسی های فصلی و تیم پشتیبانی اختصاصی حق رای ارائه می دهیم. آموزش جامع: یک برنامه آموزشی اولیه دو مرحله ای گسترده به شرکای فرنچایز ما با تمام دانشی که برای راه اندازی کافه 86 نیاز دارند کمک می کند. پشتیبانی عملیاتی: ما آموزش و پشتیبانی مستمر را در بسیاری از زمینهها، از جمله عملیات واحد و نگهداری، کنترل کیفیت، تکنیکهای خدمات مشتری، سفارش محصول، دستورالعملهای قیمتگذاری پیشنهادی، و رویههای اداری ارائه خواهیم داد. پشتیبانی بازاریابی: ما به شما کمک خواهیم کرد تا از برند منحصر به فرد خود استفاده کنید. ما توسعه مواد و استراتژی های تبلیغاتی، برنامه های بازاریابی مصرف کننده و مواد را هماهنگ خواهیم کرد. پشتیبانی مداوم از توسعه کسب و کار: ما روش ها و تکنیک های تحقیق مستمر خود را برای افزایش سودآوری در سطح واحد ارائه خواهیم داد.
چشم انداز، اهداف، مزیت های رقابتی
ـ ارتباط مستحكم با مشتريان
ـ تحقيق و تقحص
ـ نوآوري و خلاقيت
ـ در دسترس بودن كالا
ـ ايجاد ارتباط مستمر با محاقل و مراكز علمي و تحقيقاتي
تعداد شعب موجود در کشور:
ـ ۶۷
تعداد شعب در کشور های خارجی:
ـ ۰
تعداد شعبه به صورت نشان سپاری
ـ ۴۵
سرمایه گذاری
میزان سرمایه مورد نیاز نشان پذیر برای راه اندازی شعبه:
ـ از۲۵۰ تا۶۵۰ میلیون تومان
دوره بازگشت سرمایه مورد انتظار برای نشان پذیر:
ـ۲ سال
شرایط تضمین فروش برای نشان پذیر:
ـ دارد
آموزش
آیا برنامه آموزشی مشخص برای نشان پذیر دارید؟
ـ بله
محل ارائه آموزش ها
ـ محل نشان سپار و محل نشان پذیر
طول دوره آموزشی پیش از راه اندازی برای نشان پذیر
ـ۲ ماه
ارزیابی آموزشی و باز آموزی پس از راه اندازی در چه فواصل زمانی
ـ ۳ ماه
شرایط
حداقل متراژ مورد نیاز برای شعبه:
ـ از ۱۵۰ متر مربع تا ۳۰۰ متر مربع
ویژگی های خاص مورد نیاز لوکیشن:
ـ دارای دسترسی به خیابان اصلی
متراژ مناسب با استاندارد شرکت
برنامه ساعات کار هفتگی:
ـ 70 ساعت
آیا متقاضی باید دارای مهارت خاصی باشد:
ـ بله
مهارت های مورد نیاز:
ـ اطلاعات در زمینه بازاریابی
تحصیلات مورد نیاز:
ـ حداقل لیسانس
تجربه(های)مورد نیاز: ـ فروشندگی
محدوده سنی مورد قبول:
ـ ۱۸ تا ۷۰
مستندات
قرارداد تنظیم شده نشان سپاری:
ـ دارد
طول مدت قرارداد نشان سپاری:
ـ ۲سال
شیوه نامه های عملیاتی تدوین شده:
ـ دارد
سند افشای نشان سپاری (FDD):
ـ دارد
سیستم های پشتیبان
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM):
ـ دارد
سیستم یکپارچه فروش:
ـ دارد
بسترهای فروش:
ـ سکوهای عمومی(اسنپ فود، دیجی کالا…..)
ـ وب سایت اختصاصی
تامین مواد اولیه:
ـ توسط نشان سپار
گالری
فرم درخواست نشان پذیری
فیلد های "*" اجباری هستند