تعداد شعب : 64
میزان سرمایه گذاری :
1150 میلیون تومان
آیا آماده ساختن امپراتوری استیک پنیر فیلی خود هستید؟ فرنچایز استیک پنیر چارلی فیلی، بزرگترین زنجیره استیک پنیر فیلی در جهان، آماده است تا به شما کمک کند تا رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید.به فرانشیز شماره 1 Cheesesteak در جهان بپیوندیدبزرگترین فرنچایز استیک پنیر فیلی در جهان به سرعت در حال گسترش در سراسر ایالات متحده است!از زمان تأسیس ما در سال 1986، Charleys Philly Steaks به شماره 1 Cheesesteak در جهان خدمت کرده است و بیش از 30 سال بعد، Charleys بیش از 630 شعبه در ایالات متحده و سراسر جهان دارد. Charleys Philly Steaks میلیونها طرفدار را به دست آورده است: تمرکز بر مواد با کیفیت، از جمله استیک 100٪ USDA انتخابی پیاده سازی منوی ساده ارائه خدمات باورنکردنی به مشتریان به عنوان یک فرصت فرنچایز، Charleys Philly Steaks را نمی توان شکست داد.Charleys Philly Steaks با طراحی شیک و جدید رستوران، افزودن بال به منوی ما، عملیات ساده و آموزش استثنایی، آماده گسترش ملی است. استیکهای پنیر فیلی یکی از محبوبترین ساندویچهای غذای راحتی است که مردم به دنبال آن هستند – وقتی هوس یک استیک پنیر میکنند، هیچ چیز دیگری انجام نمیشود! ما به خود می بالیم که ساندویچ های پنیر استیک اصیل و انواع غذاهای محبوب مانند سیب زمینی سرخ کرده ما که مشتریان آن را دوست دارند درست می کنیم! که بسیار مثبت است. ما وجود داریم تا به فرنچایزهای خود کمک کنیم تا در تجارت موفق شوند، و میخواهیم تا جایی که میتوانیم به کارآفرینان زیادی کمک کنیم. این برند هرگز به اندازه امروز موفق نبوده است و ما هرگز در مورد آینده هیجان زده نبوده ایم. هدف ما رسیدن به 3000 فروشگاه در سال های آینده است. ما در سالهای گذشته در حدود 60 فروشگاه در سال رشد کردهایم و حدود 70 درصد رشد ما ناشی از سرمایهگذاری مجدد فرنچایزهای فعلی ما در برند است. ما بالها و تحویل شخص ثالث را به افزایش فروش اضافه کردهایم برای اینکه استیک های چارلی فیلی را بیشتر به مقصد تبدیل کنیم، اخیراً بال هایی را به منوی خود اضافه کرده ایم. با محدود نگه داشتن منوی ما به بال، استیک پنیر و سیب زمینی سرخ شده، مدل کسب و کار ما ساده است و این ما را به یک مارک تجاری آسان برای مشتریان تبدیل می کند تا برای ناهار و شام با آن ارتباط برقرار کنند. چارلی شین افزودن بال به منوی ما یک محرک کلیدی در فروش در همان فروشگاه بوده است. ما می خواهیم جذابیت خود را گسترش دهیم و تعداد مشتریان را افزایش دهیم. در نتیجه ما را به یک برند بسیار قویتر تبدیل کرده است. یکی دیگر از محرک های کلیدی در رشد فروش در همان فروشگاه، افزودن تحویل شخص ثالث به رستوران های ما است. طبق گزارش MediaPost، انتظار میرود بیش از 44 میلیون نفر در سال 2020 از خدمات تحویل شخص ثالث استفاده کنند و انتظار میرود این تعداد تا سال 2023 به 53 میلیون نفر افزایش یابد. صاحبان در عملما با سه کلمه زندگی می کنیم: مشتریان را خوشحال کنیداز زمانی که در سال 1986 چارلی شین مادرش را متقاعد کرد که پس انداز خود را در یک رستوران نسبتاً ناشناخته استیک پنیر در آن طرف خیابان پردیس دانشگاه ایالتی اوهایو سرمایه گذاری کند، او با سه کلمه زندگی می کرد: مشتریان را خوشحال کنید. در آن زمان، استیک پنیر در خارج از فیلادلفیا نسبتا ناشناخته بود، و چارلی کسب و کار خود را یک به یک استیک پنیر توسعه داد. در سال 2020، استیک پنیر یک ساندویچ بسیار محبوب است که در منوها از پیتزاهای زنجیرهای گرفته تا رستورانهای شیک و سطح بالا ظاهر میشود. امروزه، Charleys Philly Steaks بزرگترین فرنچایز استیک پنیر در جهان است که عمدتاً به دلیل تعهد چارلی به ارائه یک تجربه استثنایی به مشتری است. مشتریان یک تجربه می خواهند ما همیشه در حال کار بر روی راه هایی برای افزایش پایگاه مشتریان خود هستیم و با اضافه کردن بال به منوی خود، جذابیت خود را گسترش می دهیم. استیکهای پنیر ما در حال حاضر بالاتر از هر چیزی که در فیلادلفیا یافت میشود، است، و ما به رفتار با مشتریان خود بهعنوان یک فرد ادامه میدهیم و اطمینان حاصل میکنیم که وقتی رستورانهای ما را ترک میکنند، خوشحال میشوند. این راز موفقیت ما بوده است.
چشم انداز، اهداف، مزیت های رقابتی
ـ ارتباط مستحكم با مشتريان
ـ تحقيق و تقحص
ـ نوآوري و خلاقيت
ـ در دسترس بودن كالا
ـ ايجاد ارتباط مستمر با محاقل و مراكز علمي و تحقيقاتي
تعداد شعب موجود در کشور:
ـ ۶۷
تعداد شعب در کشور های خارجی:
ـ ۰
تعداد شعبه به صورت نشان سپاری
ـ ۴۵
میزان سرمایه مورد نیاز نشان پذیر برای راه اندازی شعبه:
ـ از۲۵۰ تا۶۵۰ میلیون تومان
دوره بازگشت سرمایه مورد انتظار برای نشان پذیر:
ـ۲ سال
شرایط تضمین فروش برای نشان پذیر:
ـ دارد
آیا برنامه آموزشی مشخص برای نشان پذیر دارید؟
ـ بله
محل ارائه آموزش ها
ـ محل نشان سپار و محل نشان پذیر
طول دوره آموزشی پیش از راه اندازی برای نشان پذیر
ـ۲ ماه
ارزیابی آموزشی و باز آموزی پس از راه اندازی در چه فواصل زمانی
ـ ۳ ماه
حداقل متراژ مورد نیاز برای شعبه:
ـ از ۱۵۰ متر مربع تا ۳۰۰ متر مربع
ویژگی های خاص مورد نیاز لوکیشن:
ـ دارای دسترسی به خیابان اصلی
متراژ مناسب با استاندارد شرکت
برنامه ساعات کار هفتگی:
ـ 70 ساعت
آیا متقاضی باید دارای مهارت خاصی باشد:
ـ بله
مهارت های مورد نیاز:
ـ اطلاعات در زمینه بازاریابی
تحصیلات مورد نیاز:
ـ حداقل لیسانس
تجربه(های)مورد نیاز: ـ فروشندگی
محدوده سنی مورد قبول:
ـ ۱۸ تا ۷۰
قرارداد تنظیم شده نشان سپاری:
ـ دارد
طول مدت قرارداد نشان سپاری:
ـ ۲سال
شیوه نامه های عملیاتی تدوین شده:
ـ دارد
سند افشای نشان سپاری (FDD):
ـ دارد
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM):
ـ دارد
سیستم یکپارچه فروش:
ـ دارد
بسترهای فروش:
ـ سکوهای عمومی(اسنپ فود، دیجی کالا…..)
ـ وب سایت اختصاصی
تامین مواد اولیه:
ـ توسط نشان سپار
حقوق وبسایت متعلق به فرانچایزبازار است