فرانچایز بازار
بازار فرانچایز ایران franchisedirect فرانچایز بازار franchisebazar برند

Pesto Italian Craft Resturant

تعداد شعب : 68

میزان سرمایه گذاری :

760 میلیون تومان

گالری

درخواست نشان پذیری

فیلد های "*" اجباری هستند

پرکردن فیلدهای * ضروری است

نام و نام خانوادگی*

اطلاعات فرانچایز 

به دنبال فرصتی هستید که از بقیه متمایز باشد؟ به خانواده Pesto Italian Craft Kitchen بپیوندید و بخشی از تاریخ منحصر به فرد ما شوید.فرانشیز با ما Pesto Italian Craft Kitchen، یک رستوران ایتالیایی متخصص در غذاهای سنتی با یک چرخش بهداشتی آگاهانه، در حال گسترش فعالیت های تجاری خود از طریق امتیاز دادن به مکان هایی در سراسر ایالات متحده است.چرا فرانشیز؟ یک کسب‌وکار اختصاصی «Pesto Italian Craft Kitchen» بهترین‌های هر دو جهان را ارائه می‌کند، جایی که طعم‌های ساحل شرقی با حال و هوای ساحل غربی ملاقات می‌کند. غذاهای سنتی ایتالیایی آنها که دلچسب و سالم ساخته شده است، میل به غذاهای راحت را برآورده می کند و در عین حال بدن و روح را تغذیه می کند. الکساندر 8 سال پیش به سن دیگو آمد و قصد داشت غذاهای ایتالیایی اصیل ساحل شرقی را با خود بیاورد. او برای تطبیق ذائقه ساحل شرقی با زندگی پاکیزه در ساحل غربی، دستور العمل های خانواده سیسیلی خود را با تهیه آنها با مواد سالم، تازه و تمیز دوباره تصور کرد. تعهد الکس به ساختن فرهنگ برنده و فلسفه غذای ساخته شده با عشق در آشپزخانه ایتالیایی صنایع دستی پستو، شهرت بسیار خوبی برای آنها در میان مردم محلی به ارمغان آورده است و فقط به آنها کمک می کند تا به رشد خود ادامه دهند. الکس با به اشتراک گذاشتن ترکیب متفکرانه خود از دستور العمل های اصیل ایتالیایی، که خانواده سیسیلی او در سال 1973 در بروکلین با جامعه سن دیگو شروع کردند، هدایت می شود. Pesto Italian Craft Kitchen تمام مواد اولیه را به صورت محلی تهیه می کند و هر وعده غذایی، اعم از غذاخوری یا تحویل، به سفارش تهیه می شود. الکس خوشحال است که این فرصت را برای شما فراهم می کند تا کسب و کار خود را با امتیاز آشپزخانه صنایع دستی ایتالیایی پستو باز کنید. مدل کسب و کار به راحتی در بازارهای دیگر تکرار خواهد شد. تیم Pesto مشتاقانه منتظر است تا از فرنچایزهای خود حمایت کند و شاهد شکوفایی آنها در مکان های جدید باشد.

چشم انداز، اهداف، مزیت های رقابتی 

ـ ارتباط مستحكم با مشتريان

ـ تحقيق و تقحص

ـ نوآوري و خلاقيت

ـ در دسترس بودن كالا

ـ ايجاد ارتباط مستمر با محاقل و مراكز علمي و تحقيقاتي

تعداد شعب موجود در کشور:

ـ ۶۷

تعداد شعب در کشور های خارجی:

ـ ۰

تعداد شعبه به صورت نشان سپاری 

ـ ۴۵

سرمایه گذاری

میزان سرمایه مورد نیاز نشان پذیر برای راه اندازی شعبه:

ـ از۲۵۰ تا۶۵۰ میلیون تومان

دوره بازگشت سرمایه مورد انتظار برای نشان پذیر:

ـ۲ سال

شرایط تضمین فروش برای نشان پذیر:

ـ دارد

آموزش

آیا برنامه آموزشی مشخص برای نشان پذیر دارید؟

ـ بله

محل ارائه آموزش ها

ـ محل نشان سپار و محل نشان پذیر

طول دوره آموزشی پیش از راه اندازی برای نشان پذیر

ـ۲ ماه

ارزیابی آموزشی و باز آموزی پس از راه اندازی در چه فواصل زمانی 

ـ ۳ ماه

شرایط

حداقل متراژ مورد نیاز برای شعبه:

ـ از ۱۵۰ متر مربع تا ۳۰۰ متر مربع

ویژگی های خاص مورد نیاز لوکیشن:

ـ دارای دسترسی به خیابان اصلی

متراژ مناسب با استاندارد شرکت

برنامه ساعات کار هفتگی:

ـ 70 ساعت

آیا متقاضی باید دارای مهارت خاصی باشد:

ـ بله

مهارت های مورد نیاز:

ـ اطلاعات در زمینه بازاریابی

تحصیلات مورد نیاز:

ـ حداقل لیسانس

تجربه(های)مورد نیاز: ـ فروشندگی

محدوده سنی مورد قبول:

ـ ۱۸ تا ۷۰

مستندات

قرارداد تنظیم شده نشان سپاری:

ـ دارد

طول مدت قرارداد نشان سپاری:

ـ ۲سال

شیوه نامه های عملیاتی تدوین شده:

ـ دارد

سند افشای نشان سپاری (FDD):

ـ دارد

سیستم های پشتیبان

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM):

ـ دارد

سیستم یکپارچه فروش:

ـ دارد

بسترهای فروش:

ـ سکوهای عمومی(اسنپ فود، دیجی کالا…..)

ـ وب سایت اختصاصی

تامین مواد اولیه:

ـ توسط نشان سپار

گالری

فرم درخواست نشان پذیری

فیلد های "*" اجباری هستند

پرکردن فیلدهای * ضروری است

نام و نام خانوادگی*
Optimized with PageSpeed Ninja