فرانچایز بازار
بازار فرانچایز ایران franchisedirect فرانچایز بازار franchisebazar برند

Teaspoon

تعداد شعب : 310

میزان سرمایه گذاری :

770 میلیون تومان

گالری

درخواست نشان پذیری

فیلد های "*" اجباری هستند

پرکردن فیلدهای * ضروری است

نام و نام خانوادگی*

اطلاعات فرانچایز 

شرکت ما در سال 2015 تاسیس شد. از آن زمان، تیم و خانواده Teaspoon در حال گسترش هستند و سخت کار می کنند تا یک تجربه چای شخصی را به شما ارائه دهند. ما قویاً معتقدیم که غذا چیزی است که ما را به دوستان و خانواده‌مان متصل می‌کند. اکنون، ما می خواهیم با شما ارتباط برقرار کنیم!به Communi-tea ما بپیوندید!ما کی هستیمTeaspoon متولد لس آلتوس، کالیفرنیا، 5 میلیون نوشیدنی سرو کرده است. در Teaspoon، هر نوشیدنی با عشق ساخته شده است. از سال 2015، ما به طور پیوسته ستون‌هایی را توسعه داده‌ایم که Teaspoon را به آنچه امروز است ارتقا می‌دهند – یک برند مدرن، ممتاز، فراگیر و در دسترس است. ما به شادی باور داریم که یک فنجان چای مورد علاقه شما می تواند به شما بدهد، بنابراین چه روز طولانی را سپری کرده باشید و چه فقط می خواهید از یک نوشیدنی با طراوت لذت ببرید، می توانید روی ما حساب کنید که هر بار یک قاشق چای خوری برای شما شادی به ارمغان بیاوریم! تخصص ما در چای تازه‌ای است که به‌صورت سفارشی درست می‌شود، مارمالادهای میوه‌ای خانگی، و بوبای همیشه تازه‌مان. کارکنان Teaspoon ما از روش‌های عملیاتی استاندارد دقیق (SOP) و دستورالعمل‌های برندینگ پیروی می‌کنند تا از رضایت تجربه مشتری اطمینان حاصل کنند. ما نوع جدیدی از چای و بوبافروشی هستیم که نوشیدنی ها و ماکارون های دست ساز منحصر به فرد را سرو می کند و می خواهیم شما به ما بپیوندید! اندازه بازار جهانی چای حباب دار در سال 2019 2.1 میلیارد دلار بود و انتظار می رود نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 8.9 درصد از سال 2020 تا 2027 ثبت شود. امروز شریک شوید و در چشم انداز ما با رشد ما در سراسر کشور شریک شوید. حق امتیاز شما، یک قاشق چای خوری در یک زمانمدل کسب و کار ساده ما به این معنی است که ما در هر مرحله با شما هستیم و به روش های زیر از شما حمایت می کنیم:پشتیبانی عملیاتیتازه وارد دنیای تجارت شده اید؟ بدون ترس! ما آموزش مداوم در زمینه هایی مانند عملیات واحد، تعمیر و نگهداری، تکنیک های خدمات مشتری، سفارش محصول، برنامه ریزی کارکنان، دستورالعمل های قیمت گذاری، و سایر رویه های اداری ارائه می دهیم.پشتیبانی بازاریابیدر مورد مکان جدید خود صحبت کنید: ما توسعه مواد و استراتژی های تبلیغاتی، کمپین ها و مواد جدید محصول را هماهنگ می کنیم. تنها چیزی که باید نگران آن باشید این است که از مشتریان خود استقبال کنید و تجربه قاشق چایخوری آنها را خاص کنید!پشتیبانی توسعهرشد شما برای ما مهم است. تیم ما به طور مداوم روش ها و تکنیک های تحقیقاتی جدیدی را امتحان می کند که به رشد کسب و کار شما کمک می کند.ما دنبال چی میگردیم؟شخصیت قوی و عشق به باباما به دنبال افراد باهوش تجارت با اخلاق کاری قوی و یکپارچگی هستیم – اشتیاق به boba خود ضروری است!سرمایه گذاری و وقفیک قاشق چای خوری جدید یک سرمایه گذاری در آینده شما و جامعه شما است – هزینه اولیه برای یک امتیاز 45000 دلار است که حداقل هزینه تخمینی آن 290000 دلار است.تمایل به همکاری.از عملیات تا بازاریابی و تحقیق و توسعه، ما با شما همکاری می کنیم تا بهترین چای دست ساز ممکن را ارائه دهیم.

چشم انداز، اهداف، مزیت های رقابتی 

ـ ارتباط مستحكم با مشتريان

ـ تحقيق و تقحص

ـ نوآوري و خلاقيت

ـ در دسترس بودن كالا

ـ ايجاد ارتباط مستمر با محاقل و مراكز علمي و تحقيقاتي

تعداد شعب موجود در کشور:

ـ ۶۷

تعداد شعب در کشور های خارجی:

ـ ۰

تعداد شعبه به صورت نشان سپاری 

ـ ۴۵

سرمایه گذاری

میزان سرمایه مورد نیاز نشان پذیر برای راه اندازی شعبه:

ـ از۲۵۰ تا۶۵۰ میلیون تومان

دوره بازگشت سرمایه مورد انتظار برای نشان پذیر:

ـ۲ سال

شرایط تضمین فروش برای نشان پذیر:

ـ دارد

آموزش

آیا برنامه آموزشی مشخص برای نشان پذیر دارید؟

ـ بله

محل ارائه آموزش ها

ـ محل نشان سپار و محل نشان پذیر

طول دوره آموزشی پیش از راه اندازی برای نشان پذیر

ـ۲ ماه

ارزیابی آموزشی و باز آموزی پس از راه اندازی در چه فواصل زمانی 

ـ ۳ ماه

شرایط

حداقل متراژ مورد نیاز برای شعبه:

ـ از ۱۵۰ متر مربع تا ۳۰۰ متر مربع

ویژگی های خاص مورد نیاز لوکیشن:

ـ دارای دسترسی به خیابان اصلی

متراژ مناسب با استاندارد شرکت

برنامه ساعات کار هفتگی:

ـ 70 ساعت

آیا متقاضی باید دارای مهارت خاصی باشد:

ـ بله

مهارت های مورد نیاز:

ـ اطلاعات در زمینه بازاریابی

تحصیلات مورد نیاز:

ـ حداقل لیسانس

تجربه(های)مورد نیاز: ـ فروشندگی

محدوده سنی مورد قبول:

ـ ۱۸ تا ۷۰

مستندات

قرارداد تنظیم شده نشان سپاری:

ـ دارد

طول مدت قرارداد نشان سپاری:

ـ ۲سال

شیوه نامه های عملیاتی تدوین شده:

ـ دارد

سند افشای نشان سپاری (FDD):

ـ دارد

سیستم های پشتیبان

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM):

ـ دارد

سیستم یکپارچه فروش:

ـ دارد

بسترهای فروش:

ـ سکوهای عمومی(اسنپ فود، دیجی کالا…..)

ـ وب سایت اختصاصی

تامین مواد اولیه:

ـ توسط نشان سپار

گالری

فرم درخواست نشان پذیری

فیلد های "*" اجباری هستند

پرکردن فیلدهای * ضروری است

نام و نام خانوادگی*
Optimized with PageSpeed Ninja