فرانچایز بازار
بازار فرانچایز ایران franchisedirect فرانچایز بازار franchisebazar برند

Smoothie Factory

تعداد شعب : 190

میزان سرمایه گذاری :

1260 میلیون تومان

گالری

درخواست نشان پذیری

فیلد های "*" اجباری هستند

پرکردن فیلدهای * ضروری است

نام و نام خانوادگی*

اطلاعات فرانچایز 

اسموتی فاکتوری پیشرو در صنعت آبمیوه بارهای امروزی است که دارای حق امتیاز در بیش از 20 کشور در سراسر جهان است و ما را به سریع ترین برند بین المللی آبمیوه در حال رشد تبدیل کرده است. در واقع، ممکن است تعجب کنید که در کجای دنیا ما را پیدا کنید. ما به مفهوم ساده ارائه اسموتی های میوه واقعی با قیمت مناسب، ماست یخ زده اصیل، آبمیوه های تازه فشرده، برنامه پاکسازی آبمیوه و غذاهای سالمی که هر روز در محیطی جذاب، تمیز و دلپذیر به سرعت سرو می شوند، باور داریم. شاید چشمگیرترین ویژگی کارخانه اسموتی تمایل ما به بهبود مستمر سیستم امتیازدهی، طراحی داخلی و تصویر برند است. نتیجه یک رکورد ثابت و شکست ناپذیر موفقیت و شرکتی است که با موفقیت در بازارهای بین المللی گسترش می یابد، جایی که مهمانان به طور فزاینده ای سبک زندگی سالم را می پذیرند. کارخانه اسموتی که ترکیبی بی‌نظیر از بینش و محصولات سالم با کیفیت است، فرصتی است که برای کارآفرینان آینده‌نگر مانند شما مناسب است.مدل usiness: مدل تجاری و سیستم عملیاتی اثبات شده ما بر اساس بیش از 20 سال تجربه است. در حالی که کارخانه اسموتی شش محصول اصلی (اسموتی، ماست یخ زده، آبمیوه، غذاهای سالم، برنامه تمیز کردن آب میوه، کاسه های سوپر فود) را ارائه می دهد، ما تشخیص می دهیم که هیچ دو بازاری دقیقاً یکسان نیستند. به این ترتیب، ما با شرکای اصلی حق رای خود از نزدیک برای ایجاد منوهایی خاص برای پویایی بازار آنها کار می کنیم.     طرح‌های فروشگاهی انعطاف‌پذیر: کارخانه اسموتی طرح‌های فروشگاهی انعطاف‌پذیر را ارائه می‌دهد که طیف وسیعی از مکان‌های ممکن را برای مکان‌یابی ارائه می‌دهد. اندازه فروشگاه ما از 25 متر مربع تا 110 متر مربع یا بیشتر متفاوت است و به عنوان فروشگاه های کیوسک، اکسپرس یا سنتی طبقه بندی می شود.    محصولات اصلی:        اسموتی های میوه واقعی: کارخانه اسموتی از میوه های کامل واقعی بدون کنسانتره، پوره، شربت یا مواد نگهدارنده استفاده می کند. زغال اخته واقعی، تمشک، توت فرنگی، کیوی، انبه و … محصولی با کیفیت و مغذی است. دلیل آن رنگ‌های غنی‌تر، فیبر اضافه شده، مواد مغذی و طعم اصیل‌تر میوه است.        ماست منجمد معتبر: دستور ماست منجمد ما با شیر واقعی و ماست بدون چربی واقعی درست می شود. طعم‌های متمایز و روکش میوه‌های تازه برش خورده روزانه ما به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا با طعم ماست اسموتی فاکتوری هماهنگ شده و طعمی فوق‌العاده با طراوت ارائه دهند. از بین 6 طعم چرخشی و 36 تاپینگ ماست روزانه انتخاب کنید.کاسه های سوپر فود: با پایه آکای، پیتایا، ماست یا بلغور جو دوسر شروع کنید. سایر میوه‌ها روی آن‌ها قرار می‌گیرند و کرانچ را به شکل دانه، گرانولا یا آجیل اضافه می‌کنند. سوپر فودها مواد مغذی غنی از مواد مغذی هستند که به دلیل فواید سلامتی خود که باعث افزایش انرژی، شادابی و ممکن است به شرایط پزشکی کمک کنند، شناخته شده اند.    راه اندازی کم: بدون به خطر انداختن کیفیت یا زیبایی، کارخانه اسموتی به شدت پایین ترین قیمت را برای همه اقلام پیدا می کند. ما در هر زمان هیچ تخفیف یا علامت گذاری روی هیچ کالایی نمی پذیریم. مالکان Master Franchise در صورتی که بتوانند قیمت بهتری پیدا کنند، آزادند که اقلام مشابه را از طریق فروشندگان خارجی خریداری کنند.    حق امتیاز: با 1.5٪ – 2.0٪ برای صاحبان امتیاز اصلی، این یکی از پایین ترین حق امتیازها در صنعت است. امتیازات واحد بسته به تعداد واحدها از 3 تا 4 درصد متغیر است.    پشتیبانی اولیه و مداوم: پشتیبانی اولیه و مداوم ما کارخانه اسموتی را از سایر برندها متمایز می کند. تیم پشتیبانی بین‌المللی ما به شرکای اصلی امتیازدهی کمک می‌کند تا شاخص‌های کلیدی عملکرد را ردیابی کنند، چالش‌های عملیاتی را حل کنند، عملکرد را تقویت کنند و موارد دیگر.    آموزش: آموزش جامع ما از روزی که یک Master Franchisee وارد می شود آغاز می شود و شامل آموزش اولیه حق رای در قلمرو Master Franchisee می شود. رضایت فرنچایز: معیار واقعی موفقیت برای هر فرنچایز دهنده، خوشحالی صاحبان حق امتیاز آنهاست. وقتی برای صحبت با فرنچایزهای ما وقت بگذارید، خواهید دید که واقعاً چه چیزی کارخانه اسموتی را متمایز می کند!

چشم انداز، اهداف، مزیت های رقابتی 

ـ ارتباط مستحكم با مشتريان

ـ تحقيق و تقحص

ـ نوآوري و خلاقيت

ـ در دسترس بودن كالا

ـ ايجاد ارتباط مستمر با محاقل و مراكز علمي و تحقيقاتي

تعداد شعب موجود در کشور:

ـ ۶۷

تعداد شعب در کشور های خارجی:

ـ ۰

تعداد شعبه به صورت نشان سپاری 

ـ ۴۵

سرمایه گذاری

میزان سرمایه مورد نیاز نشان پذیر برای راه اندازی شعبه:

ـ از۲۵۰ تا۶۵۰ میلیون تومان

دوره بازگشت سرمایه مورد انتظار برای نشان پذیر:

ـ۲ سال

شرایط تضمین فروش برای نشان پذیر:

ـ دارد

آموزش

آیا برنامه آموزشی مشخص برای نشان پذیر دارید؟

ـ بله

محل ارائه آموزش ها

ـ محل نشان سپار و محل نشان پذیر

طول دوره آموزشی پیش از راه اندازی برای نشان پذیر

ـ۲ ماه

ارزیابی آموزشی و باز آموزی پس از راه اندازی در چه فواصل زمانی 

ـ ۳ ماه

شرایط

حداقل متراژ مورد نیاز برای شعبه:

ـ از ۱۵۰ متر مربع تا ۳۰۰ متر مربع

ویژگی های خاص مورد نیاز لوکیشن:

ـ دارای دسترسی به خیابان اصلی

متراژ مناسب با استاندارد شرکت

برنامه ساعات کار هفتگی:

ـ 70 ساعت

آیا متقاضی باید دارای مهارت خاصی باشد:

ـ بله

مهارت های مورد نیاز:

ـ اطلاعات در زمینه بازاریابی

تحصیلات مورد نیاز:

ـ حداقل لیسانس

تجربه(های)مورد نیاز: ـ فروشندگی

محدوده سنی مورد قبول:

ـ ۱۸ تا ۷۰

مستندات

قرارداد تنظیم شده نشان سپاری:

ـ دارد

طول مدت قرارداد نشان سپاری:

ـ ۲سال

شیوه نامه های عملیاتی تدوین شده:

ـ دارد

سند افشای نشان سپاری (FDD):

ـ دارد

سیستم های پشتیبان

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM):

ـ دارد

سیستم یکپارچه فروش:

ـ دارد

بسترهای فروش:

ـ سکوهای عمومی(اسنپ فود، دیجی کالا…..)

ـ وب سایت اختصاصی

تامین مواد اولیه:

ـ توسط نشان سپار

گالری

فرم درخواست نشان پذیری

فیلد های "*" اجباری هستند

پرکردن فیلدهای * ضروری است

نام و نام خانوادگی*
Optimized with PageSpeed Ninja