فرانچایز بازار
بازار فرانچایز ایران franchisedirect فرانچایز بازار franchisebazar برند

Turbo Tint

تعداد شعب : 8

میزان سرمایه گذاری :

1900 میلیون تومان

گالری

درخواست نشان پذیری

فیلد های "*" اجباری هستند

پرکردن فیلدهای * ضروری است

نام و نام خانوادگی*

اطلاعات فرانچایز 

فرنچایزهای Turbo Tint به عنوان یک کسب و کار نوآورانه در بازار پس از فروش خودرو، پیشرو هستند و زندگی خود را نیز متحول می کنند. صاحبان امتیاز Turbo Tint در فیلم پنجره خودرو و معماری و نصب محافظ رنگ تخصص دارند و از هر مغازه رنگ پنجره دیگری متفاوت هستند.بیا رانندگی کن! Turbo Tint یک نام تجاری متمرکز است که در رنگ آمیزی پنجره های خودرو و معماری و همچنین فیلم محافظ رنگ خودرو تخصص دارد. فیلم پنجره مزایای زیبایی و عملکردی از جمله دفع حرارت، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهد. در شرایط رقابتی شدید امروزی و فضای کسب و کار که به سرعت در حال تغییر است، موفقیت بیش از یک ایده خوب لازم است. اینجاست که فرصت‌های فرنچایز خانواده موران، Turbo Tint مزیت آشکاری را ارائه می‌دهد.مزیت رنگ توربو     جریان های درآمدی متعدد و مراکز سود.    فناوری مخرب ایجاد مزیت های رقابتی و بهبود تجارب مشتری.    حاشیه سود بالا با کارمندان کم و موجودی کم.    تجربه در صنعت لازم نیست    سیستم تجاری اثبات شده با بیش از 50 سال تجربه حق رای دادن.    تعهد فرانچایز به ایجاد روابط مثبت با فرانشیز.    کارکنان پشتیبانی شرکتی مجرب با طول عمر و صداقت.    100٪ از سرمایه گذاری تبلیغاتی بازار محلی خود را کنترل کنید.    صنعت خودرو در حال توسعه فرصت های استثنایی ایجاد می کند. رنگ توربو در صنعت اثبات شده پس از فروش خودرو کار می کند.خودروها، کامیون‌ها و شاسی‌بلندها روش ترجیحی حمل‌ونقل باقی می‌مانند و صنعت در کل همچنان ضروری و مقاوم در برابر رکود است. بسیاری از مردم وسایل نقلیه خود را دوست دارند و برای اکثر آنها، این دومین سرمایه گذاری بزرگ آنها بعد از خانه است. این به همراه تعداد مایل های طی شده سالانه فرصتی برای بهبود راحتی و ظاهر برای مشتریان ایجاد می کند.

چشم انداز، اهداف، مزیت های رقابتی 

ـ ارتباط مستحكم با مشتريان

ـ تحقيق و تقحص

ـ نوآوري و خلاقيت

ـ در دسترس بودن كالا

ـ ايجاد ارتباط مستمر با محاقل و مراكز علمي و تحقيقاتي

تعداد شعب موجود در کشور:

ـ ۶۷

تعداد شعب در کشور های خارجی:

ـ ۰

تعداد شعبه به صورت نشان سپاری 

ـ ۴۵

سرمایه گذاری

میزان سرمایه مورد نیاز نشان پذیر برای راه اندازی شعبه:

ـ از۲۵۰ تا۶۵۰ میلیون تومان

دوره بازگشت سرمایه مورد انتظار برای نشان پذیر:

ـ۲ سال

شرایط تضمین فروش برای نشان پذیر:

ـ دارد

آموزش

آیا برنامه آموزشی مشخص برای نشان پذیر دارید؟

ـ بله

محل ارائه آموزش ها

ـ محل نشان سپار و محل نشان پذیر

طول دوره آموزشی پیش از راه اندازی برای نشان پذیر

ـ۲ ماه

ارزیابی آموزشی و باز آموزی پس از راه اندازی در چه فواصل زمانی 

ـ ۳ ماه

شرایط

حداقل متراژ مورد نیاز برای شعبه:

ـ از ۱۵۰ متر مربع تا ۳۰۰ متر مربع

ویژگی های خاص مورد نیاز لوکیشن:

ـ دارای دسترسی به خیابان اصلی

متراژ مناسب با استاندارد شرکت

برنامه ساعات کار هفتگی:

ـ 70 ساعت

آیا متقاضی باید دارای مهارت خاصی باشد:

ـ بله

مهارت های مورد نیاز:

ـ اطلاعات در زمینه بازاریابی

تحصیلات مورد نیاز:

ـ حداقل لیسانس

تجربه(های)مورد نیاز: ـ فروشندگی

محدوده سنی مورد قبول:

ـ ۱۸ تا ۷۰

مستندات

قرارداد تنظیم شده نشان سپاری:

ـ دارد

طول مدت قرارداد نشان سپاری:

ـ ۲سال

شیوه نامه های عملیاتی تدوین شده:

ـ دارد

سند افشای نشان سپاری (FDD):

ـ دارد

سیستم های پشتیبان

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM):

ـ دارد

سیستم یکپارچه فروش:

ـ دارد

بسترهای فروش:

ـ سکوهای عمومی(اسنپ فود، دیجی کالا…..)

ـ وب سایت اختصاصی

تامین مواد اولیه:

ـ توسط نشان سپار

گالری

فرم درخواست نشان پذیری

فیلد های "*" اجباری هستند

پرکردن فیلدهای * ضروری است

نام و نام خانوادگی*
Optimized with PageSpeed Ninja